DeHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Bu bir problem değil, yazılım sürümünüz ile alakalıdır. Kullanıma bir etkisi yoktur.
ESXi 7.0 ile bu sorun çözüldü.

İyi çalışmalar,
DeHost
hocam bende de ryzenn 3700x var esxi 7 değil 6,2 olması lazım tam performans almadığımı düşünüyorum esxi 7 güncellense veya tek kullanıyorum direk windows kurmam etkili olur mu ?