230 240 km h ile sabit giderken bile yol boş ise orta şeridi kullanırım fakat 30km h ile sol şeride geçen tipler gördü bu gözler insanımız biraz garip,trafik kültürü neredeyse hiç yok saygı 0 mantıklı araç kullanan insan sayısı bir elin parmağını geçmez yazılacak çok şey var da neyse...