robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destek yok değil hocam güzel ilgili ama yani dediğim firmalara göre daha geç geliyor cevap. Ama em iyi yanı düşük boyutta çok siteniz varsa mesela 1gb geçmeyen siteler gibi. Bolca kurabilirsiniz bu siteleri burtiye
Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son bir kaç senedir Burtineti kullanıyorum bende Directadmin iyidir
Directadmine geçeceğim herhalde öyle gözüküyor