Sol şerit hiçbir zaman işgal edilmez. Sadece sollamak için kullanılır.
Trafikte gitmeyen veya gittiği şeritteki hıza uymayan kişiler her zaman kaza sebebidir.
Birde altında audi, mercedes olup 2 km arakadan selektör atan andavallar var. Artık hızları kaç bilmiyorum ama 230 üstü olduğu kesin.
Adamı sollarken gelip arkana yapışıyorlar. Onları da yolun ortasına yapıştırmak gerekiyor.