Hocam olayı kabaca anlattım İstanbul İzmir Arası 500 KM nerede ise en sol şeritten 500 KM gitme şansım yok zaten
İSter İstemez akan trafik olduğu için Şerit değiştiriyor insan ben 150 ile gitmeye çalışıyorum ama bu gözler rahat 250- 300 ile geçen arabalar gördü sürekli solda durmak imkansız zaten
Yok hocam lafım yok o konuda haklısınız.
Ama işte cezası var sürekli işgal etmememiz lazım.
Aramızda kalsın bende ihlal ediyorum genelde özellikle hızlı gitmem gerektiğinde