Aslında sizde yanlış biliyorsunuz

o tarz yollarda sol şerit sollama veya soldaki yola geçme şerididir sürekli işgal etmek suç teşkil eder.
Bu tarz ceza yiyebilirsiniz de özellikle kamera sistemi veya fahri müfettişler ceza kesebiliyorlar
Hocam olayı kabaca anlattım İstanbul İzmir Arası 500 KM nerede ise en sol şeritten 500 KM gitme şansım yok zaten
İSter İstemez akan trafik olduğu için Şerit değiştiriyor insan ben 150 ile gitmeye çalışıyorum ama bu gözler rahat 250- 300 ile geçen arabalar gördü sürekli solda durmak imkansız zaten