Hız sınırında gidiyorsa dahi aynasından kontrol edip gelene yol vermeli.
Cezayı göze alıp 5 - 10 birim yüksek gidiyor olabilirim. Hızlı gelene sol şeritteysen yol vereceksin bu kadar basit.
Yol verirken fren yapıp kendini sağ şeride atanlar var. Onları da henüz çözebilmiş değilim. Sol şerit boş. Sağ şerit boş. Aynı hızda şerit değiştirebilirsin.
Gece sis farlarıyla yolculuk yapanlara, karşıdan araba gelmesine rağmen uzundan kısa fara geçmeyenlere de selam olsun.