Kendi fikrimi yazarsam büyük sıkıntı olur, o yüzden sözü Sayın Cumhurbaşkanımıza bırakıyorum:
https://www.sabah.com.tr/gundem/2022...zleri?paging=3

Alıntı
"...
Türkiye 2023'e, Lozan Barış Antlaşması'nın ve Cumhuriyetimizin 100'üncü yılına doğru emin adımlarla ilerlerken bölgesel ve küresel meselelerdeki etkin konumunu da pekiştirmektedir. Lozan Barış Antlaşması'nın 99'uncu yıl dönümünde, Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal'i, silah arkadaşlarını ve aziz şehitlerimizi rahmetle anıyor, gazilerimizi saygı ve minnetle yad ediyorum. "