Merhaba sayın r10 üyeleri aklıma takılan bir soruda size danışmak istedim şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim

Devlet Memuru Olmayı Düşünüyorum Kpss İle Atanıp Gidicem Allahın İzniyle Bi yandan Da şahıs şirketi kurup e ticaretle uğraşmak gibi bi planım var acaba şahıs şirketi kursam Devlet Memuru Olabilir miyim
veya devlet memurları şahıs şirketi kuramaz gibi bir yasa varmı ?

internetten gördüğüm kadarıyla limited şirket anonim şirket vs kurulmuyor diye biliyorum ama yinede bi sorup doğrusunu öğrenmek istedim.