Tostçu Mahmut orada devam ediyor mu bilmiyorum ama şu an farklı bir lokasyonda hizmet veriyor diye biliyorum: Bülent Angın Bulvarı, güncelleme yapabilirsiniz.
Adana'ya gelip göl manzarasında oturmamak olmaz: Emirgan Sütiş.
Şu müzeyi ilk sıraya alın: Adana Arkeoloji Müzesi.
Listede var mıydı göremedim, muzlu sütü kesin için: Kazım Büfe.
Kebap için Yaşar yerine Pazartesi günü Yeşil Kapı'ya gidin.
Teşekkürler hocam. Sanırım Tostcu Mahmut'un başka şubeleri var ama orasını tercih etmemin sebebi ilk yeri diyeydi. Yoksa artık şubeleşme ile klasikleşmiştir gitmem muhtemelen.
Diğer tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkürler.