DIJITAL BASLANGIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Solüsyonun böyle bir soruna yol açtığını ilk defa sizden duydum hocam. Genel olarak tavsiye edildiğinden, ben de biotrue kullanıyorum, ama güncel lenstense eski numaralı gözlüğüm ile daha iyi görüyorum. Gözlerimin yaşardığı anlarda lensin netliği artıyordu, şaşırıyordum, belki de bununla alakalı olabilir.

Farklı bir solüsyon kullanmayı deneyeceğim, teşekkürler.
Acuvue'ye geçmeden önce aynısını yaşıyordum. Öyle ki, resmen lensin çevresinin gözümde konumlandığı yeri batmayla beraber hissedebiliyordum. Aynı şekilde, kurumaya bağlı olarak görüntü bozukluğu da artıyordu. Solüsyonları biraz garip buluyorum, optikler ve hekimler bile hangisinin uyacağını bilemediklerinden popüler markaları öneriyorlar, sonuç olarak deneme&yanılmayla buluyoruz