Merhabalar,
Evdeki tüm stoğum tükendiği için solüsyon satın almam gerekiyor. Sizlerin kullandığı, tavsiye edebileceğiniz bir marka var mı?
Biotrue'yi ben sevemedim. Önceleri çok rahat kullanabiliyordum ancak sonradan kuruluk ve dolayısıyla batma sorunlarına sebebiyet vermeye başladı. Acuvue'nin solüsyonunu da kullandım. Konforlu bir solüsyon ancak gün sonunda görme kalitesinde düşüş meydana geliyor. Yeni bir markaya geçemezsem muhtemelen Acuvue'den devam edeceğim.
Teşekkürler