zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok komiksiniz hocam(!). Bazı şehirlerde bulunan seyyar satıcılar veya restorantlar tatil uyguluyorlar. Bu duruma istinaden yazdım. Ağzı olan konuşuyor işte ne yaparsın...
Belki küçük şehirlerde dediğiniz olabilir ama büyükşehirlerde imkansız hocam. Sonuçta 2-3 m 'luk nüfustan bahsediyoruz. Her yer açık olur Adanada sıkıntı etmeyin ama çok sıcak olacaktır. O sıcakta gezebilir misin bilemem