Modem arayüzünden Yönetim, sistem ayarları, bileşen seçeneklerine gir sonrasında ntfs ve fat32 işaretli değilse işeretler yükleme gerçekleşsin, sonrasında uygulamalar kısmında windows ağını seç sunucu adını yani hdd adını belirle çalışma gurubu olarak bilgisayarının çalışma gurubu ile aynı olsun, Yeni USB sürücüleri otomatik olarak bağla seçili değilse onuda seç, sonrasında kydete tıkla. sonra hdd ye ne isim verdiysen, cmd+r'ye basıp örnek olarak \benim_diskim yaz enter yap bakalım ne olacak.
Hocam galiba disk bozuk erişilemez şekilde
İlk bi geliyor tıklıyorum adına taranıyor diyor sonra bağlantısı kesiliyor