Herkese iyi forumlar,
Lafı uzatmadan konuya giriyorum. Cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Admob hesabımda inceleme başlattı. Sanırım birçok hesapta bu durum söz konusu. Başından geçen varsa ne kadar sürdü? veya kötü sonuçlanan oldu mu ? 1 ay kadar sürebilir yazıyordu ve yarın tam 1 ay olmuş olacak. ADS üzerinden yüklü miktarda reklam ödemesi yapıyorum ve kazanç olmadan reklam parası ödemek de koymaya başladı.

Politika merkezinde yazan mesaj ise şu şekilde: "Hesabınızın reklam sunumu, uygulama trafiğinizin kalitesi değerlendirilirken geçici olarak sınırlanmıştır. Trafiğinizi izlediğimiz süre boyunca bu sınırı otomatik olarak inceleyip güncelleyeceğiz."

Bunu daha çabuk aşmanın bir yolu varsa ve paylaşırsanız sevinirim.