iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haftalık harçlığın 200 tl ise kartların çalındığında ne gibi bir durum olurdu?
kredi kartları var ya hocam bu temassız ile içinden geçerler hepsinin limiti 4000 gibi 4 kart düşün 16000 i asla ödeyemezdim