Shzofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aras kargo kadar rezil bir firma daha yoktur sanırım, aylar önce benim de kargomu kaybettiler, ücreti alana kadar canım çıktı.
Aras benim en çok memnun olduğum firma ama galiba şubeye göre değişiyor bu durum