en son bu ayın başında almışım e-book
herkesin kendi düşüncesi var tabi.
kimisi bilginin zaten ücretsiz olarak internette olduğunu söyleyecektir.
ve derin bilgiye ulaşmak için günlerini harcayacaktır.
kimisi de o kadar vakit harcamadan rafine edilmiş bilgiye kitaplar aracılığıyla ulaşmak isteyecektir.
buradaki ölçüt tamamen zamanın varsa araştır yoksa ödeme yap.
yoksa ebooklar sihir satmıyor bunu herkes biliyor.
Hocam burada benim tepkimi çeken kısım şu herkes yazmaya başladı ve bunun için de bu alanda cidden araştırıp işini iyi yapan kişilerde içlerinde kayboluyor artık mesela bugün instafly ayarları nasıl olur diye konu açsak belki onlarca e-book satan arkadaş gelecek ama hangisi iyi bilemiyoruz belki biri internetten baktı yazdı belki biri bir sürü hesapta deneyip uğraştı ve yazdı