Hocam peki ctrl+d ye tıklanıp tıklanmadığının kontrolünü sağlayabilir miyim sizce?
Şurda ctrl+s yi kontrol etmiş. ben ctrl+d yi kontrol ettirsem mesela
document.onkeydown = function(e) { if (e.ctrlKey && e.keyCode === 83) { alert('hello there'); // your code here return false; } };
D bastığında event.ctrlKey ile ctrl ile mi basmış yoksa basmamış mı anlayabilirsiniz.
Örnek olarak:
event.key.toLowerCase() === "d" && event.ctrlKey