Chrome için deniyorsanız çalışmaz fakat ie ve firefox için window.external ve window.sidebar ile eklenebiliyordu fakat mdnden baktığımda onlar da artık desteklenmiyormuş.
2 gündür arıyorum

Tüm tarayıcılardan destek gitmiş sanırım.
ctrl+d ile yapılıyor klavyeden de acaba onu tetikleyebilir miyiz?