Biraz araştırma yapıyordum. Github da paylaşılan kodlara baktım. Whois api hizmeti veren yabancı firmalar var. Backorderda bu kullanılıyor. Merak ettiğim domainin düşeceği günü biliyorsam ve 1 saat içinde düşeceğine eminsem sadece domain api ile sürekli alım isteği atmanın bir zararı var mı? Whois isteği neden önemli. Biz bir domain kaydedicisinin apisini kullanarak sürekli istek atarsak be gibi sorunlar olur ve whois ihtiyacı neden var. Açıklarsanız sevinirim.

Teşekkürler