Metalicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ticketi oluşturacağım bakalım ne cevap verecekler.


Mail göndermiyorlar hocam işte. Keşke gönderseler. Ticket oluşturdum rica ederim felan dedim. Pek önemseyeceklerini düşünmüyorum.!!
Göndermek zorundalar. Şikayet etmek lazım bunları. O yüzden yabancı domain firmaları dışında kullanmayın.