Rica ticketi oluşturacağım bakalım ne cevap verecekler.
Mail göndermiyorlar hocam işte. Keşke gönderseler. Ticket oluşturdum rica ederim felan dedim. Pek önemseyeceklerini düşünmüyorum.!!
Göndermek zorundalar. Şikayet etmek lazım bunları. O yüzden yabancı domain firmaları dışında kullanmayın.