Mrb arkadaşlar, isimtescil den domaini başka bir yere transfer etmek istedim ve başvuruda bulundum. Ben kısa sürede işlem biter diye düşünürken, adamlar resmen resmi transfer süresinin sonuna kadar bitmesini bekliyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam namecheap sitesinden yaptığım transferler kısa sürede tamamlanmıştı. İsimtescil ise insanların işi geciksin diye sanki bilerek yapıyor. Gerçi sanki dediğime bakmayın. Destek talebinden ticket açtım ve gelen cevap aşağıda:
"Transfer işlemleri 6 günde otomatik olarak tamamlanmaktadır. 29.7.2022 tarihinde sonuçlanacaktır. "
Daha önce buradan transfer işleminde bulunan oldu mu? Tecrübelerini merak ettim.