tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok taş devrine gitseydin kanka
Reis Tarih bizim geleceğe daha iyi bakmamızı ders çıkarmamıza yarar. Eğer konuya yararı olacaksa taş devrine kadar bile inmek gerekir bence sakıncası yok. Geçmişte olmuştur ve bazen faydası bazen de zararı görülmüştür. Denetim mekanizması iyi olduktan sonra isterse gelsin yahudi de açsın okul.