Payoner hesabımda 33 $ param var. 50$ altında olduğu için çekemiyorum. Bu parayı nasıl harcayabilirim. Online bir alışveriş sitedinden alışveriş yapabilir miyim ?
Payoner kartım yok...
Bu 33$ ne olacak...