rockyemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam bilgilendirme için. Son bir soru sormak istiyorum Bu link engelleme aracındaki dosyayı her seferinde indiriyoruz ve üstüne birkaç link daha ekleyip tekrar yüklüyoruz. Bunu her yaptığımızda algoritmada bir problem oluyor mu? yani bunu sık sık yapsak bile oradaki ilk eklediğim domainler sabit olduğu takdirde bir zararı var mıdır? Çünkü devamlı yeni toxic link keşfediyorum ve eklemek zorunda kalıyorum. Teşekkür ederim
Açıkçası bu konuda bir fikrim yok ama benim düşündüğüm oradaki dosya aynı Semrush'taki "Disavow List"imiz gibi disavowlu linklerin bir veri tabanı. Yani o .txt doyasındaki urlelerin üzerine eklene eklene yüklenmeli bence, yaptığınızın doğru olduğunu düşünüyorum. Çünkü ben de öyle yapıyorum.