Toxic scoreları 40 ve üstü olanları engelleyin bence hocam hepsini engellemeyin. DA'sı düşük(mesela 0 gibi) ve Toxic 35-40'sa onu da engelleyin. Google'dan engelleseniz bile yansımaz genelde diğer SEO araçlarına. Ahrefs genelde backlink konusunda Semrush'tan çok daha iyidir. Ahrefs'teki verilere daha çok güvenin.
Teşekkür ederim hocam bilgilendirme için. Son bir soru sormak istiyorum

Bu link engelleme aracındaki dosyayı her seferinde indiriyoruz ve üstüne birkaç link daha ekleyip tekrar yüklüyoruz. Bunu her yaptığımızda algoritmada bir problem oluyor mu? yani bunu sık sık yapsak bile oradaki ilk eklediğim domainler sabit olduğu takdirde bir zararı var mıdır? Çünkü devamlı yeni toxic link keşfediyorum ve eklemek zorunda kalıyorum. Teşekkür ederim