Ben de toxic url leri tespit ettim, hepsinin domainlerini engelledim 1 hafta oldu hiçbir hareketlilik yok. Semrush backlinkleri eksik gösteriyor diye düşünüyorum. Ahrefs'te farklı, semrush ta farklı backlinkler çıktı . Tüm toxic domainlerin %100'ünü mü engellemem gerekli? Çok büyük bir kısmını engellesem bile bi fark göstermez mi ?
Toxic scoreları 40 ve üstü olanları engelleyin bence hocam hepsini engellemeyin. DA'sı düşük(mesela 0 gibi) ve Toxic 35-40'sa onu da engelleyin. Google'dan engelleseniz bile yansımaz genelde diğer SEO araçlarına. Ahrefs genelde backlink konusunda Semrush'tan çok daha iyidir. Ahrefs'teki verilere daha çok güvenin.