Bana tebligat gelmiş de ücret iadesi için iade faturasıyla beraber falanca yere mail atınız diyor. İade faturası dedikleri satın aldığımda kesilen fatura değil mi? Daha önce iade almış kişiler bana bu mailin nasıl yollanacagini, neler içereceğini soyleyebilirler mi?