Bu hikayede ülkenin asıl vatandaşları olan kürtler en zararlı çıktı valla. Adamlar bu ülkenin vatandaşı olmalarına rağmen yıllarca kürtçe tabela dahi asamadılar. Arap gelince direk yaptı, asıl vatandaşlarımızdan olan kürt vatandaşlarımız maalesef yapamadı. Çakma milliyetçiler, primat zekası taşıyan insan topluluğunun gücü sanırsam sadece bunlara yetiyor, araplara geçmiyor.
Bir de şunu anlatıyorum ama anlamamakla diretiyorlar. Alman, italyan, amerikan, fransız liseleri çok önemli kitleler yetiştiriyor. Hepsi ülkenin bir çok yerinde bürokrat veya bir çok önemli firmanın ceosu. Artı saydığımız ülkelerin okulları çağdaş, Türk toplumuyla entegreli bireyler yetiştiriyorlar. Bu kitleTürk toplumuyla barışık değil, buraya öc almaya gelmiş, Türk kadınlarını kendilerine cariye verilmesi koşuluyla gelmiş primatlar. Maalesef bu topluluğun bu değerleri gözeterek insan yetiştireceğini düşünen varsa, ankarada vapur beklesin daha iyi olur.