Aileler her zaman haklı değildir... "Keşke" veya "Acaba" diye düşünmektense, en kötü ihtimalle "Denedim ama olmadı" dersin. Eğer başarılı olursan ki olmaman için bir sebep yok, başarın sadece sana ait olur.
Ailemde farkında, biliyorlar beni kafama koyduğum şeyi yapmadan vazgeçmeyeceğimi sadece yaptıkları vaz geçirme çabası bende öyle düşünüyorum, şuan zaten öyle bir şey yok başlayıp olumlu sonuçlar alırsam mutlu olurum eğer başarısız olursam da zaten yoktu derim veya tecrübe edinirim bir daha gireceğim zaman tüm eksiklikleri düzelterek girerim