Aileler her zaman haklı değildir... "Keşke" veya "Acaba" diye düşünmektense, en kötü ihtimalle "Denedim ama olmadı" dersin. Eğer başarılı olursan ki olmaman için bir sebep yok, başarın sadece sana ait olur.