Kürtlere duyulan gram düşmanlık bu yabancılara duyulmuyor.
Bense sevmiyorum ülkemde yabancı insanları. Allah belasını versin bunlar ne cacığa geldiler.
Ahan da trt1 de orduyu kötüleyen nameler yayınlanıyor. Feto yu kötülüyorlar.
Ulen sen kendi ülkende ki tehlikeyi kötülesene