Zyron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede açılan ilk yabancı okul değil.
Mutlaka öyle fakat şu da var, kolaylıkla vatandaşlıkta veriyorlar o okulda. Yani okuldan ziyade daha çok şirket gibi bunlar.