Öncelikle konu maxigeyikte yani ciddi değilim

Forumda 1 milyon küsür insanız 100 bin kişi kendi aramızda günlük hepimiz 1 kişiye 5 tl yollayıp araba aldırsak böyle böyle hepimzi araba sahibi olmaz mıyız