Arwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manipülasyon mı?
Muhtemelen ip ban yemişsinizdir, açacağınız hesapların hepsi kapanır.
1 tane bile Tweet atmadigim hesaptan başladı hocam 12 yıllık hesap. Aklım ermiyor artık. Üst üste gitti hesaplar.