AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok ucuz olmamış mı sence de ? 20 satış 1 sakız parası ediyor sanırım senin açından söylüyorum.
Selamlar.

Elimde yüklü bir miktar stok var, devamı yok, stoğu eritmek istiyorum sadece devamlı satış değil yani.
İlginize teşekkür ederim.