Merhaba arkadaşlar İngiltere de yaşayan bir akrabamız davetiye yollayıp seni yanımıza alalım diyor bu süreç nasıl işliyor davetiye attıktan sonra mı vize için başvurmam gerekiyor vize görüşmesi yaparken İngilizce düzeyi sıkıntı yaratır mı ?