İkisinin de kattığı değer tartışılmaz. Daha deli dolu agreaif insanlar Ceza'yı, daha melankolik insanlar Sagopa'yı sever. Ben Ceza'yı seçerim ama Fuat işin içine girerse ikisini de arka plana atarım. Hala duygusal davranıp keşke bir parça daha çıkarsalar diyoruz ancak böyle olması herkes için daha iyi oldu, ikisinin de önü açıldı.