Valla ben yaptırdım, geçen sene 2600 TL ödediğim Kasko + Trafik Sigortasına, Haziran 15 itibariyle 9050 TL ödedim.
Ne olursa olsun, kaskosuz araba kullanılmaz taraftarayım.
Yanıtınız için teşekkür ederim hocam, Peki lokal sigorta acentelerinden mi yoksa online mi? Bilgisini de paylaşabilirseniz sonradan gelecek arkadaşlar online ise bir fikir edine bilir şimdiden tekrardan teşekkürler.