Valla ben yaptırdım, geçen sene 2600 TL ödediğim Kasko + Trafik Sigortasına, Haziran 15 itibariyle 9050 TL ödedim.

Ne olursa olsun, kaskosuz araba kullanılmaz taraftarayım.