Merhaba, piyasadan sebep aşırı yükselmeler yaşandı bunu herkes biliyor. İki ufak sorum var;
1. Kasko yerine üst paket sigorta tercih edilebilir mi?
2. Siz kasko yaptırmayı düşünüyor musunuz?
3. Bu konuda ki fikirleriniz ve uygun fiyatlı kasko sigorta öneriniz var mı?