Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DR puanı her daim önceliğimdir. +50 yapılsa çok iyi olur uzun süreçli. Çok fazla backlink e gerek yok
Yakında olacak hocam.

Link çıkışlarını +50 DR olan sitelerden yapıyoruz, yakında bu sitenin DR si oturacak.
Konuyu güncellerim.