Hocam bilgi gönderisi hazırlarken metnin farklı bölgelerine renk atıyordum masaüstü moduna geçip. O yüzden alışkanlık olmuş da ben yine icon işini beceremedim üstteki hocamın söylediğini yaptım dosya orijinalliğini yitirmiş. 😓
Anladım hocam. Hayırlı akşamlar