Hocam sakıncası yoksa uygulama neden kullanmıyorsunuz ? Daha rahat olmaz mı ?
Hocam bilgi gönderisi hazırlarken metnin farklı bölgelerine renk atıyordum masaüstü moduna geçip. O yüzden alışkanlık olmuş da ben yine icon işini beceremedim üstteki hocamın söylediğini yaptım dosya orijinalliğini yitirmiş. 😓