ksahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hata %100 karşı tarafta olamaz sizin trafikte olmanız bile belli bir % hata payınız var demektir. Park halindeki aracınıza vururlar ise hata %100 karşı tarafındır.
yok öyle birşey. defalarca kaza yaptım ve hepsinde %100 haklı çıktım. hemde ambulans, trafik polisi, koruma polisi bu kazalardan bazıları. Aracımın kamerası sağolsun. Dıştan bakınca benim hatalı olduğum zannedilirdi ama kameradan bakınca şükür sürekli haklı çıktım.