Geçen faydalı bir web site paylaşımında bulundum, insanlar nasiplensin faydalansın işini görsün diye sağolsun bir sürü arkadaş teşekkür edip yorum yaptı kimileri beğendi vs bir tane kendini bilmez teşekkür etmek yerine “ bir işe yaramaz “ diye cevap verdi forum eveliyatına baktım şuana kadar ne kendisine bir faydası olmuş nede bir başkasına yararı olmuş forumu kıraathane gibi kullanmış. Gelde bu insana anlat birşeyleri ve bunun gibi bir sürü insan var.. 16 yıldır hep söylüyorum r10 bir hazine sandığıdır, açmasını bilene