Valla hocam konu açıp bilgi paylaşımı yapmıyorum çünkü iyi bir anlatım diline sahip değilim ama bilgimin olduğu konularda sorulan soruya denk gelirsem mutlaka cevap veririm es geçmem. Benim sorduğum sorularda da az da olsa değerli arkadaşlar usanmadan cevap veriyor. Böyle olduğu sürece sorun yok. Ama ticaret gerçekten aldı başını gidiyor çünkü ekonomi kötü. Herkes bedava bilgi ya da para kazanma peşinde. Kimse de haksız değil bu durumda. Keşke daha fazlasını yapabilsek.