R10'daki çoğu kişi bilgi kovalamanın değil "hap bilginin" peşinde.
Sen istediğin kadar yaz, adamlar okumuyor, okusa da anlamıyor
Tek dertleri var, birisi yazsın biz direkt bilgiyi alalım, hiç çaba göstermeyelim.
Ben buna inanıyorum, beni buna inanmaya zorlayan şey de sorulan sorular.
İnsanlar SEO'yu belirli kalıplara sokmaya, standart hale getirmeye çalışıyorlar ki uğraşmasınlar vs.
Google'da 50 sitenin anlattığı şeyi bile gelip bana soruyorlar.