teşşekür ederim, babam emekli polis ondan sonra bize bakan ekiplere ulaştık kusuru diğer kişiye verdiklerini söylemişler ama kız arkadaşımın içi hiç rahat değil ondan bu konuyu açma gereği duydum. Hatanın yüzde yüz karşı tarafta olduğunu düşünüyorum bende.
Normal şartlarda böyle bir kazada polisler hatanın büyüğünü diğer araca küçük kısmını da size vermeleri lazım ama benim takıldığım nokta böyle ufak bir şeyde bile hatır gönül işi sokmanızı anlayamadım. Normal vatandaşlar gibi araya birilerini sokmadan prosedürün işlemesini bekleyebilirdiniz. Belki de tüm kusur karşıda olmadığı halde sırf tanıdıksınız diye haksız yere tüm suçu karşıya yıkacaklar. Olmaz demeyin bu olayı çok gördüm.